Restaurant Cuina 22

Ctra. d'Olot, 22
Vilafant (Girona)       www.cuina22.com
Tel.: 972 50 62 02

Cuina 22 és un restaurant on també es fan menjars per a emportar i càterings. Ofereixen una cuina de mercat amb plats de proximitat i de temporada però que tots ells busquen ser diferents, plats propis d'una cuina creativa però sense perdre de vista els sabors de la cuina més tradicional, la “cuina de l’àvia”. Una cuina moderna però que conserva les arrels i els productes de la terra. A més a més, a les nits, els clients poden gaudir del sopar degustació de tapes, unes tapes exquisides característiques de la cuina saborosa i reflexionada de Marc Margall (xef i sommelier).

AniS71       15-12-2013 00:00

És un lloc molt petit i clarament enfocat com establiment de menjar per emportar i càtering; el poc espai que hi ha l’aprofiten per fer sopars bàsicament per grups i per encàrrec; l’avantatge d’això és que sopareu sols i això està molt bé pels sopars de grups.

El tipus de cuina és moderna i molt elaborada amb una bona combinació de sabors i textures que esclaten en el paladar i que et fan quedar amb ganes de més; no sé si disposen de carta de vins ja que al ser un grup varem escollir un dels menús que oferien i els vins eren els que eren, el que sí s’ha d’agrair és que apostin pels vins de la zona (Empordà) on en tenim de molt bona qualitat, cosa que a molts de restaurants encara els hi costa reconèixer-ho.

El preu va ser molt correcte i ajustat als temps que corren, uns 27€ per persona.

El personal era molt atent i simpàtic però vaig trobar a faltar que el cuiner, que alhora és un dels amos, és donés a conèixer i és mostrés més proper amb la clientela, tan sols calia fer la típica pregunta de si havia anat tot bé i convidar a una ronda de ‘xupitos’; a vegades aquests petits detalls són els que marquen la diferència alhora d’escollir anar a un lloc o un altre.

En definitiva, un lloc molt recomanable sobretot per grups.

Els hi cal definir clarament cap on volen anar, la fusió entre establiment de plats per emportar, càtering i restaurant, tot i que inicialment és una bona idea, pot frenar un gran potencial de creixement futur que sincerament crec que tenen.

Ambient normal.
El personal es molt simpàtic.
Relació Qualitat/Preu: Normal.
Carta de vins: Limitada.

13-01-2014 00:00   xavi
Molt recomanable

13-01-2014 00:00   xavi
Varem fer un menú del dia per dos persones a l'hora de dinar. L'atenció per part del personal és molt bona. El tipus de cuina se surt de la clàssica que es pot trobar en un lloc de plats per emportar, amb agradables combinacions de cuina japonesa. El preu molt ajustat al que es dóna (32 €, tots dos amb postres i cerveses) Les racions són justes però suficients. La relació qualitat-preu molt bona. Molt recomanable, també per menú.

28-12-2013 00:00   Sergi
És més un lloc de menjar per emportar amb plats elaborats i de gran qualitat, una aposta diferent als típics plats tradicionals.

13-12-2013 00:00   marina
es un restaurant i també on pots anar a buscar cuina per emportar de qualitat i diferent, amb sabors i proves diferents. una nova experiencia de menjar