Restaurant La Figuereta

C/ Nou, 101
Figueres (Girona)       www.lafiguereta.com

Al restaurant La Figuereta, s'hi troba un ambient molt agradable, cuina creativa i tradicional, original i molt ben elaborada amb una acurada presentació. Bledes farcides de formatge mascarpone amb cruixent de cansalada, caneló d’albergínia amb escalivada i salsa pesto, cua de bou amb ratafia… són alguns dels plats que es poden trobar a la carta. La carta és variada, sempre amb productes de temporada, pa acabat de fer i menú al migdia.