Guia dels millors restaurants de l´Alt Empordà

Club Sibarita (Espa�ol)
Club Sibarita (Catal�)
Club sibarita

Restaurant Cal Campaner

C/ Mossèn Carles Feliu, 23
Roses (Girona)
Tel.: 972 256 954

Fa gairebé 40 anys que Alfons Magester, va obrir aquest establiment. Va començar amb una petita planxa i un morter per a fer allioli. AL fons a l'esquerra, tenen una càmera frigorífica amb portes de vidre on, es disposen els fruits del mar, acabats de pescar.., que parteixen cap a la planxa a petició del públic, rap, sanpedro, escamarlans, gambes, calamarsons o espardenya... Com entrants, anxoves marinades per ells mateixos, engarrotes o els musclos que agafa el mateix Alfons. Les postres, exquisides les prepara el seu gendre, Joan Romero. Especialitat pescat a la planxa.

Valoració dels Sibarites.....
Valoració dels Usuaris.......

Afegir un nou comentari:

ClubSibarita es reserva el dret d´eliminar tots els comentaris que resultin ofensius o inadeqüats.
Els camps amb * són obligatoris.

Nom *
Comentari *

Entri el codi de seguretat que veu a la imatge (Captcha). Aquest codi assegura que sigui una persona qui omple el formulari, evitant la recol.lecció automatitzada de dades.
Nova Imatge
Quality Web